شعر و دل نوشته ها

مجموعه شعرهای منتشر شده:۱-یک باغ زخم تر ۲-سبز سرخ ۳-روی شانه ی اروند ۴- و زلیخاست که بر پیرهنم می گرید ۵-پرندگان پراکنده اند انسانها ۶- زمز

شعر و دل نوشته ها

مجموعه شعرهای منتشر شده:۱-یک باغ زخم تر ۲-سبز سرخ ۳-روی شانه ی اروند ۴- و زلیخاست که بر پیرهنم می گرید ۵-پرندگان پراکنده اند انسانها ۶- زمز

فردای شکفتن!

   به او که بهاررابه آشیانۀ جانم بخشید

 

گسترده ای تابرسرم چتر نگاهت را

 

پوشانده ابر بغض من قندیل آهت را

 

پیوندمان درآسمان بسته است،می بخشند

 

عشق تو،این سنگین ترین حجم گناهت را!

 

می آیی ازدریا،سکوت خیس ماهی ها

 

یک ساحل از فانوس آذین بسته راهت را

 

می پرسم ازکوچ پری ها قصه خواهی خواند

 

این جاشوان خستۀ بی سرپناهت را؟

 

از من چه می خواهی به جز فصلی پریشانی؟

 

می بینی ازچشم من آیا اشتباهت را؟

 

ایمان به فردای شکفتن خواستی ازمن

 

دراقتدا ی موج دیدم دیدگاهت را!

  ***    

باران و باران ...باز خواب آسمان آشفت

 

دلواپسم ای خوب!شبهای سیاهت را!

نظرات 1 + ارسال نظر
امید حیدری دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:36 ب.ظ http://www.yasesepid.com

سلام حاجی
من همجنان مشتری وبلاک سراسر معنویت و صفای شما هستم.
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد